Zboží zakoupené u nás a e-shopu můžete vrátit, reklamovat i vyměnit.

Ke každé takové situaci přistupujeme zodpovědně, snažíme se vše vyřešit k Vaší spokojenosti a co nejdříve.

Vše směřujte na a náš e-mail [email protected].

Jsme tu pro Vás každý všední den od 9-18h.

Níže najdete postupy, jak dané vrácení, reklamaci či výměnu řešit.

JEDNODUŠE

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zakoupili jste zboží, ale nakonec jste zjistili, že se Vám nehodí nebo pro něj nemáte využití? Na vrácení máte až 14 dní a nepoužité zboží nám můžete vrátit zdarma přes Zásilkovnu.

Prvně nám pošlete e-mail na [email protected] a domluvíme se na nejjednodušším řešení. Prosím, připravte si Vaše jméno a číslo objednávky.

Druhotně vracející se zboží dobře zabalte, vložte k němu číslo objednávky, a odneste na pobočku Zásilkovny. Seznam poboček Zásilkoven najdete zde. Na pobočce obsluze nahlásíte, že chcete využít zpětnou zásilku obchodu s ID 97298150. Obsluha vytiskne štítek, označí jím vracející se balíček a odešle ho. My si zásilku vyzvedneme na depu a o jejím přijetí Vás informujeme. Snažíme se každou vracející se zásilku zprocesovat co nejdříve.

Pokud nechcete využít vrácení přes zpětnou zásilku u Zásilkovny, zašlete nám zboží na tuto adresu:

Loli Stores s.r.o.
Stružky 612/5
Praha 14
198 00

REKLAMACE ZBOŽÍ

Zakoupili jste zboží, ale něco se pokazilo? Našli jste vadu a chcete zboží vrátit?


Prvně nám pošlete fotku a popis vady na e-mail [email protected] a domluvíme se na nejjednodušším řešení. Prosíme, k e-mailu připojte i Vaše jméno a číslo objednávky.

Druhotně zboží dobře zabalte, vložte k němu číslo objednávky, a odneste na pobočku Zásilkovny. Seznam poboček Zásilkoven najdete zde. Na pobočce obsluze nahlásíte, že chcete využít zpětnou zásilku obchodu s ID 97298150. Obsluha vytiskne štítek, označí jím vracející se balíček a odešle ho. Tato služba je pro Vás zcela zdarma. My si zásilku vyzvedneme na depu a o jejím přijetí Vás informujeme. Každou reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve.

Pokud nechcete využít vrácení přes zpětnou zásilku u Zásilkovny, zašlete nám zboží na tuto adresu:

Loli Stores s.r.o.
Stružky 612/5
Praha 14
198 00

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud si přejete z jakéhokoliv důvodu zboží vyměnit, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu [email protected].

Prosíme, připravte si Vaše jméno a číslo objednávky. Na výměně a jejím způsobu se společně domluvíme.

Registrace

Nový účet

Máte již účet?
Přihlašte se nebo si obnovte heslo