Zboží zakoupené u nás a e-shopu můžete vrátit, reklamovat i vyměnit.
Ke každé takové situaci přistupujeme zodpovědně, snažíme se vše vyřešit k Vaší spokojenosti a co nejdříve.
Vše směřujte na a náš e-mail [email protected].
Jsme tu pro Vás každý všední den od 9-18h.
Níže najdete postupy, jak dané vrácení, reklamaci či výměnu řešit.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Prvně nám pošlete e-mail na [email protected] a domluvíme se na nejjednodušším řešení. Prosím, připravte si Vaše jméno a číslo objednávky.
Druhotně vracející se zboží dobře zabalte, vložte k němu číslo objednávky, a odneste na pobočku Zásilkovny. Seznam poboček Zásilkoven najdete zde. Na pobočce obsluze nahlásíte, že chcete využít zpětnou zásilku obchodu s ID 97298150. Obsluha vytiskne štítek, označí jím vracející se balíček a odešle ho. My si zásilku vyzvedneme na depu a o jejím přijetí Vás informujeme. Snažíme se každou vracející se zásilku zprocesovat co nejdříve.
Pokud nechcete využít vrácení přes zpětnou zásilku u Zásilkovny, zašlete nám zboží na tuto adresu:
Loli Stores s.r.o.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Prvně nám pošlete fotku a popis vady na e-mail [email protected] a domluvíme se na nejjednodušším řešení. Prosíme, k e-mailu připojte i Vaše jméno a číslo objednávky.
Druhotně zboží dobře zabalte, vložte k němu číslo objednávky, a odneste na pobočku Zásilkovny. Seznam poboček Zásilkoven najdete zde. Na pobočce obsluze nahlásíte, že chcete využít zpětnou zásilku obchodu s ID 97298150. Obsluha vytiskne štítek, označí jím vracející se balíček a odešle ho. Tato služba je pro Vás zcela zdarma. My si zásilku vyzvedneme na depu a o jejím přijetí Vás informujeme. Každou reklamaci se snažíme vyřešit co nejdříve.
Pokud nechcete využít vrácení přes zpětnou zásilku u Zásilkovny, zašlete nám zboží na tuto adresu:
Loli Stores s.r.o.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud si přejete z jakéhokoliv důvodu zboží vyměnit, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu [email protected].
Prosíme, připravte si Vaše jméno a číslo objednávky. Na výměně a jejím způsobu se společně domluvíme.